Наша ціль: розвивати культуру ведення бізнесу по франчайзингу в Україні.
Перша школа франчайзингу
2-5 грудня
чотири насичені дні лекцій та практик від головних гравців на ринку франчайзингу
Детальніше!
067 231 47 77
Ми знайдемо УТП вашої франшизи
З’ясуємо, де саме схована ключова прив'язка у вашому бізнесі, пропрацюємо ціннісну пропозицію для Франчайзі, географію масштабування та визначимо вид франчайзингу, допоможемо зі створенням стратегії і сформуємо глобальну мету франчайзингу!
розвивати культуру ведення бізнесу по франчайзингу в Україні
Ціль школи
Мирослава Козачук
Трендсетер франчайзингу в Україні
Co-Founder і CEO Franchise Group
Трендсетер франчайзингу в Україні
Автор проекту «Перша школа франчайзингу»
260+ випускників, власників та топ-менеджерів франчайзингових мереж в Україні.
Директор Дискотеки у Franchise Camp
Входить до ТОП - 100 найвпливовіших жінок України 2018 року.
Гордість - збільшення вартості франшизи
в Україні - від 3 000 до 150 000 $ за інтелектуальну складову.
Ментор Big Money University та LVBS
від розуміння франчайзингу до створення і впровадження стратегії франчайзингу у себе в компанії, а також побудови стосунків зі своїми франчайзі на території України та
на міжнародних ринках.
Учасники школи проходять абсолютно всі процеси:
Ці бренди вже закінчили ПШФ
і успішно масштабуються!
Приєднуйтесь до кращих:
в процесі навчання ми відпрацьовуємо навички на реальних проектах учасників
теорії та лекцій
Навчання
Побудовано на реальних кейсах і проходить в інтерактивній формі.
практики

Програма курсу

Чотири насичені дні лекцій та практик, спрямовані на масштабування компанії. Пізнавати ази франчайзингу ви будете разом з бізнесменами з різних сфер. А навчатимуть провідні експерти ніші та підприємці, які вже створили успішну франшизу!
День 1
День 2
День 3
День 4
День 1
2 грудня, Четвер
09:30 – 10:00
09:30 – 10:00
Реєстрація. Знайомство. Кава-брейк.
10:00 – 11:50
10:00 – 11:50
Стратегія франчайзингу або бізнес на Ф
Мирослава Козачук
Співвласник та СЕО Franchise Group
11:50 – 12:00
11:50 – 12:00
Кава-брейк
12:00 – 13:30
12:00 – 13:30
Стратегія франчайзингу або бізнес на Ф
Мирослава Козачук
Співвласник та СЕО Franchise Group
13:30 – 14:00
13:30 – 14:00
Обід
14:00 – 15:10
14:00 – 15:10
Франчайзабельність бізнесу або бізнес, який можна масштабувати
15:10 – 15:20
15:10 – 15:20
Кава-брейк
15:20 – 16:30
15:20 – 16:30
Франчайзабельність бізнесу або бізнес, який можна масштабувати
16:30 – 16:40
16:30 – 16:40
Перерва
16:40 – 17:50
16:40 – 17:50
Бізнес-канва і ключові продукти франшизи
17:50 – 18:00
17:50 – 18:00
Кава-брейк
18:00 – 19:00
18:00 – 19:00
Бізнес-канва і ключові продукти франшизи
День 2
3 грудня, П'ятниця
10:00 – 11:10
10:00 – 11:10
Структура франчайзингового пакету

Катерина Сінкевич
Експерт з бізнес-процесів Franchise Group
11:10 – 11:25
11:10 – 11:25
Кава-брейк
11:25 – 12:40
11:25 – 12:40
Структура франчайзингового пакету
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Обід
14:00 – 15:10
14:00 – 15:10
Сила бренду. Чому за нього варто платити і чим можна поплатитися

Дмитро Адабір
Директор Banda Agency
15:10 – 15:20
15:10 – 15:20
Кава-брейк
15:20 – 16:30
15:20 – 16:30
Сила бренду. Чому за нього варто платити і чим можна поплатитися
16:30 – 16:40
16:30 – 16:40
Перерва
16:40 – 17:50
16:40 – 17:50
Франшиза як інструмент системної побудови мережі

Олександр Петренко
Співзасновник та директор з розвитку "Еко-Лавка"
17:50 – 18:00
17:50 – 18:00
Кава-брейк
18:00 – 19:00
18:00 – 19:00
Франшиза як інструмент системної побудови мережі
19:30 – 21:00
19:30 – 21:00
Виїзний воркшоп
День 3
4 грудня, Субота
10:00 – 11:10
10:00 – 11:10
Фінансова модель франчайзингу

Вадим Рогульський
Фінансовий аналітик Franchise Group
11:10 – 11:25
11:10 – 11:25
Кава-брейк
11:25 – 12:40
11:25 – 12:40
Фінансова модель франчайзингу
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Обід
14:00 – 15:10
14:00 – 15:10
Прибутковий формат франшизи: концепція бізнесу для масштабування

Микола Чумак
Засновник та CEO компанії IDNT
15:10 – 15:20
15:10 – 15:20
Кава-брейк
15:20 – 16:30
15:20 – 16:30
Прибутковий формат франшизи: концепція бізнесу для масштабування
16:30 – 16:40
16:30 – 16:40
Перерва
16:40 – 17:50
16:40 – 17:50
Новий маркетинг для нового часу

Аліна Баженова
Стратегічний маркетолог, футурист
17:50 – 18:00
17:50 – 18:00
Кава-брейк
18:00 – 19:00
18:00 – 19:00
Новий маркетинг для нового часу
День 4
5 грудня, Неділя
10:00 – 11:10
10:00 – 11:10
Договірне регулювання франчайзингу

Вікторія Антоненко
Експерт з юридичного супроводу франшиз Franchise Group
10:50 – 11:25
10:50 – 11:25
Кава-брейк
11:25 – 12:50
11:25 – 12:50
Торгові марки - ядро франчайзингу. Як реєструвати, щоб досягати конкурентних переваг

Марія Ортинська
Патентний повірений адвокат
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Обід
14:00 – 15:10
14:00 – 15:10
Побудова міжнародної пускової команди та відділу франчайзингу

Олексій Філіппенков
Міжнародний бізнес-девелопер Dodo Pizza
15:10 – 15:20
15:10 – 15:20
Кава-брейк
15:20 – 16:30
15:20 – 16:30
Побудова міжнародної пускової команди та відділу франчайзингу
16:30 – 16:40
16:30 – 16:40
Перерва
16:40 – 17:50
16:40 – 17:50
Продаж франшизи та розвиток мережі

Петро Козачук
Керівник відділу продажу Franchise Group
17:50 – 18:00
17:50 – 18:00
Кава-брейк
18:00 – 19:00
18:00 – 19:00
Гра: "Переговори win-win"
Franchise School у цифрах
Років
Набори
Випускників: власники бізнесу та топ-менеджери
Брендів
Основні критерії для масштабування бізнесу
Прописані
стандарти бізнесу
Досвід більше
1 року
Прибуток
1000$+
Продумана
концепція
Бажання відкрити точки у всіх містах України та за кордоном
Чи готовий ваш бізнес стати франшизою?
Досвід
Ви вже «набили шишки» та знаєте все від А до Я у вашому бізнесі.
Час

Необхідно розуміти, як функціонує

бізнес протягом року, а також реакцію на кризові явища. Франшиза передбачає перевірену часом бізнес-модель та досвід успіхів і невдач франчайзера.
Прибутковість
Ваша бізнес-модель ПРИБУТКОВА. Для цього треба проаналізувати фінансову модель та фактичні результати дільності компанії: чистий прибуток, термін виходу на інвестиції, середній чек і т.д.
Злагодженість
Бізнес-процеси налагоджені та зафіксовані. Важливо пам’ятати, що франчайзі повинен отримати цілу систему ведення бізнесу, а не тільки відомий бренд.
Стратегія
У вас є сформована бізнес-стратегія. Треба розуміти, куди компанія рухається і чого має досягти через рік, три, десять, навіть 15.
Реєстрація
Ви маєте власний бренд та зареєстрований товарний знак. Пам‘ятаєте, що відсутність реєстрації не захищає інтереси вашого бізнесу?
Та головне — прагнення до розвитку власної торгової марки у всіх містах України та по світу.
Залиште свої дані 
Відгуки випускників школи

Відгуки випускників школи

Made on
Tilda